Thursday, September 20

Draama käib. No jälle see kool, aga no peab juvälja elama vahepeal. Kolmapäeval oli  enam-vähem. Ega no  teistmoodi ei saagi olla, kui su kõrval istub Riho Koplimets, täiesti pekkis lihtsalt :D Kell hakkas kujutava geomeetria loeng. Seal saime rõõmsalt teada, et KT on esmaspäeval, jah 5 päeva pärast! Ma ei mäletagi täpselt miks ja mida meil nii väga vaja oli teada, aga peale loengut läksime Kristjani ja Ristoga Riivesega rääkima. Mis me teada saime.. KT-d ei saa teha, kui esimene graafiline kodutöö pole hinnatud ja allkirjaga. Teadaolevalt oli mõndadel paar kriipsu tehtud, osadel tühi leht ja mõnel üksikul oli hinne olemas. Küsisime siis Riiveselt, et kas neljapeäval ja reedel on võimalik tulla tööd näitama. Tüüp ainult irvitas ja rääkis rõõmsal häälel, kuidas meie rong on läinud jne :D Kontrolltööd järgi ei saa teha. Et jaanuaris eksamile saada, peab olema kolme kontrolltöö pealt saadud 180 punkti. Max on 300. Normaalne oleks, et iga töö vähemalt 60 punktile teha, siis saad eksamile. Kui nüüd esimesel ei saa, siis see tähendab seda, et järgmised kaks peaks 90nele punktile tegema :D Või siis..järgmine aasta uuesti. Konsultatsiooniaeg on tal esmaspäeval kell kaks, jah, palun, olete oodatud. KT on esmaspäeval kell 10.00, mida me seal kell kaks enam teeme :D Me teadsime, et eksamile pääsemiseks peavad kõik kodutööd olema allkirjastatud ja kaitstud, keegi ei rääkinud sellest, et KT-ks peab ka olema kõik korras. Me polekski teada saanud, kui poleks lampi küsima läinud mingit muud asja. Tegelikult võtab meie koduseid töid vastu Annuka, uurisime Riiveselt tema kohta, eriti teada ei saanud. Hiljem saime teada, et ta on täna (neljapäeval) koolis. Kõik hakkasid tegema :D Tegime Lauri ja Kristjaniga eile koos minu pool. Täna kella 11neks läksime kooli, siis tuli välja, et pool kaks on võimalik Annukat kohata. Tšillisime Rihoga kaks tundi raamatukogus, käisime söömas. Kell pool kaks polnud Annuka eriti meiega tegelemisele meelestatud. No siiski saime. Fakk, kuidas ta meid mõnitas. Ta sõnad, jutt, toon- fu lihtsalt. Mõned said hinde kohe kätte. Mul oli vaja üks katkendjoon teha tugevaks jooneks ja vastupidi jms. Oleksin võinud seal samas ära teha ja näidata, aga ma olin viiamane ja ma tõesti ei julenud paluda tal natukene oodata :D Homme peale füüsikat käin ära. Loodan tõesti, et kõik saavad ikka korda selle jura.

Peale kooli käisime Taivoga väljas söömas, aitasin tal kujutavat geomeetriat teha. HALLOO lihtsalt, nagu ma ise ilgelt oskaks. Kella kuueks läksin tudengimajja EÜN-i tutvustavale üritusele. Algul räägiti tähtsat juttu, pärast vahetasime ruumi ja sai süüa, juua, juttu rääkida, nalja ja kõike. Sai rääkida inimestega vanematelt kursustelt, sai nii mõndagi huvitavat ja kasulikku teada. Tore oli, ainult jama see, et ma tulin vara ära, pidin Taivot aitama.

Nüüd käisime mäkis ja täitsa nüüd olen teki all.

Homseks vaja füüsikas ja matemaatika analüüsis kodutööd teha..... informaatika arvestusliku peab pühapäevaks esitama. Seda on nii palju ja ah üldse.... Loodan, et Kaur on pühapäevaks oma Saksamaal käimisest puhanud ja jaksab mind aidata :D Ja ESMASPÄEVAL ON SEE TÖÖ ja ma ei kujuta ette mis must saab.

No comments:

Post a Comment