Tuesday, September 11

Eile.. Peale kooli käisime Saša, Tanja ja Mariiga pildistaja juures. Aga ma ei teinudki pilti, ma ei näinud just kõige parem välja. Mariiga tulime minu poole, lobisesime ja sõime mitu tundi. Peale seitset läks ära. Käisin poes, siis tuli Tanja. Sõime kooki, jõime teed. Jõime törleyt, sõime juustusid(vot see sinihaljastusjuust, Tanja kuldsed sõnad ja ümber õppimine ei tule ka kuidagi välja :D) ja viinamarju, sõime mu lemmikut trio jäätist lemmiku karamelli kastmega ja nii me kulgesime, kella üheni. Täna hommikul hakkas kell kaheksa kool. 6:45 oli äratus pandud. Ärkasin 7:55 selle peale üles, et Kiku helistas, et kus ruumis lineaaralgebra hakkab. No küll siis läks kiireks, pesin "juustud" puhtaks. (Tanja ütleb pidevalt nii :D:D "no see valgete juustudega tüdruk"... juuksed siis :D). 8:30 jõudsin platsi. Veel oli füüsika loeng. Ma olen enda peale kuri, ma ei kuulasin pooleteisest tunnist vb viis minutit ta juttu. Ei tohi tuttavaid ja sõpru olla, muidu läheb täiega käest ära. Me ainult keerutame, lobiseme ja no.. no nalja saab noh, ma ei saa midagi teha :D Aga no kui nii edasi, siis peale esimest semestrit "head aega TTÜ". Kella kahest neljani on veel vene keel. Ja oma kursuse omadega lähme enne kella kuute tudengimajja sillima.

No comments:

Post a Comment