Tuesday, September 25

Suht normaalne olen, kirjutasin eile õhtul postituse, aga valesse blogisse :D


(Esmaspäev).. Ma sain selle kujutava geomeetria töö viie. Te ei kujuta ette kuidas ma reedet ootasin!! Peale kooli läksime Rihoga Murile vastu.


 Läksime Muriga minu poole, rääkisime kõige pakilisemad asjad ära, sõime. Tanja ja Daša tulid ka minu juurde. Kolasime vanalinnas, lõpuks olime kõik nii läbi, et ainuke soov oli koju magama saada. Laupäev oli lebo, olime voodis, vaatasime filme. Johanna tuli kuue paiku siia, hull laps, täiega :D Õhtul tuli Riho ka siia. Olin terve öö üleval. Peale lõunat saatsin Muri bussikasse, ise tulin koju, magama ei suutnud jääda, õppisin. Ma pole viimase kolme aasta jooksul nii palju jala käinud kui selle nädalavahetuse jooksul :D Igal juhul, õppisin ma kujutava geomeetria KT-ks. Teooriat. Küsimused on kõik nii ühesugused ja vastused veel rohkem sarnased :D Samad sõnad ja sarnased sõnad, samas või erinevas järjekorras, jumala raske vahet teha. Aga ma sain kõike pähe. KT kestis 45 minutit. Pidime joonestama seda sama asja, mida Riives ise nimetab mitme õhtu tööks, POOLE TUNNIGA!!! Mitte keegi ei jõudnud valmis :D:D Ja kui veel sassi midagi läheb ja natukene kustutama pead, siis on täiesti metsas. Kujundid oli ka sellised, et no unes ka pole näinud. Ma ei jõudnud ei originaalvormi ega ristisomeetriat ega midagi :D Teooriaküsimusi esitas ta viis. Neid niimoodi, et loeb selle pika ja keerulise sõnastusega ja väga sarnane teiste 20 küsimusega küsimuse ühe korra ette, siis sa pead sekundiga ära tabama, et mis vastus sinna nüüd läkski ja siis on umbes 30 sekundit aega, et vastust kirjutada ja juba ta loeb uut küsimust ja peale viiendat korjab kohe lehed ära. VÄGA HAIGE!! Ma tahan neid tulemusi teada. Ma üle 35-40 loota ei julge. Masendav lihtsalt :D Aga no kõigil suht nii..
Täna peale kooli võtsin vanaema töölt peale ja ajasime asju pangas, elionis, emts, mõnes poes. Nalja sai :D Taivoga ostsime uue printeri. Õhtul käis Riho meil. Tema rühmal on homme KT, tahtis, et natukene õpetaksin. Suht kohutav, ta ei teadnud mitte kui midagi :D Aga no vähemalt sai naerutrenni teha jälle.

Vaatan toas ringi, igal pool on mingid lehed ja õpikud ja vihikud jne, see tuletab mulle meelde, kui palju asju mul vaja teha on, appiappiappi.

No comments:

Post a Comment