Tuesday, September 18

Taivo eile kooli ei läinud, ta on haige. Täna ta ka ei läinud. Ja nüüdseks olen mina ka haige, aga saan hakkama. Eile ma esimesse loengusse ei jõudnud. Kell kaheksa hakkas, Kiku helistas 7:55, et kus olen. Ma pidin pesemas käima ja sada asja tegema, nii et alles 10neks läksin. Kujutavas geomeetrias pidi koduse töö ära esitama ehk siis esimesele kontrollimisele andma :D Üle pooltel polnud midagi anda. Mul polnud midagi tehtud. Mõtlesin, et ootan kuni Kaur tagasi tuleb ja siis pühapäeval kasutan tema suurepäraseid oskusi ära. Aga nüüd ma olen oma aju nii palju väänanud ja piinanud, et pika aja peale ikka koidab ja tasapisi ilmub sinna paberile ka midagi. Aga no kui ma ta ükskord valmis saan, siis pean veel kuus korda Rein Mäge külastama ja millimeetreid parandama, siis ehk saan kolme kätte ja kolm on selles mõttes supper hinne, et siis ma saan kaitsmisele ja siis kui ära kaitsen, siis on see kodune töö arvestatud :D Neid on kokku viis vaja teha + kaks KT+ eksam. Täna sain veel teada, et juba vähem kui kahe nädala pärast tuleb kujutavas KT ka, ma ei tea mis minust saab :D Lineaaralgebra on üks tore tund, seal on kõik arusaadav. Mata analüüs on täiesti ulme aine. Füüsikast ma ei hakka parem rääkima lihtsalt. Igas aines on päris korralikult teha juba. Informaatika kodutöö, appi lihtsalt.

Mingisugune näide, et mis kodutööst ma räägin. See on käsitsi joonestatud ja skännitud, kui ikka arusaadav on :D Leht on puhas A3, ise peab kõik välja nuputama, mis paberile panna ja mis mitte. Kui ma praegu nii vaatan, siis ei tundugi midagi, aga no tegelt on nii, et HALLOOO. Üleval vasakul on külgvaade, paremal on vasakultvaade, alumine on selle kujundi pealtvaade ja  see omaette on ristisomeetria. 

Magasin pool õhtut. 10 ajal arvas Tanja, et võiks natuke tuulutada. Saša, Roman, Maksim ja Siim vaatasid nende pool jalkat, aga nagu minagi, ei viitsi ta mingit jalkat vaadata :D Läksime välja, käisime mäkis ja laterdasime niisama. Natuke aega tagasi tulin koju. 


No comments:

Post a Comment