Friday, September 7

Tahtsin iga päev ikka midagi postitada, et mis toimub, aga no mitte kuidagi ei tule välja. Mul lihtsalt pole aega või kui tekibki mingi hetk, kus midagi teha pole vaja, siis ma lihtsalt ei jaksa mitte midagi teha. Eelmine nädalavahetus tulime koju. Reede öösel kell 5 jõudsime :D Kell 10 läksime Johanna aktusele. Nii hea oli seal koolis olla, näha neid inimesi ja õpetajaid. Sain Pentliga ka natukene rääkida. Oi kuidas ma tahan.. Pühapäeva õhtul läksime Tallinnasse. Esmaspäeval läksin kella kaheksaks kooli. Kell 19.15 lõppes viimane loeng. Teisipäeval ka kella kaheksaks. Ja no iga päev kool. Igasugu asju vaja ajada ja raamatukogust muudkui aga tassi virnade viisi raamatuid koju. Ainult neljapäeval oli mul vaba, aga nii see ei jää.. Kiku tuli lõunal minu juurde, hakkasime koduseid töid tegema. Uksed paukusid ja pisarad voolasid ja no jah, tehtud saime.. :D Ma ei oska eriti kooli kohta kommenteerida, vara veel öelda. Praegu pean silmas õppimise poolt. Vahepeal tundub täiega normaalne ja vinge ja järgmine hetk.. WTF!!?? Loengud on igavad :D Aga meil on palju praktikume ja harjutustunde ja siis olen täiega või sees. Kohustuslikud ained on mul sellel semestril kujutav geomeetria, matemaatiline analüüs, lineaaralgebra, füüsika, elektroenergeetika alused, informaatika, õpingukorraldus.. midagi võib-olla veel, praegu ei tule meelde. Ained on päris jubedad tegelikult, no rasked noh. Päris hirmus on vahepeal. Tunnid mööduvad täiega palju kiiremini kui gümnaasiumis. Mis siis, et gümnaasiumis olid kaks või neli korda lühemad, kui praegu. Muid huvitavaid aineid saan ka võtta. Keeli näiteks, terve elu olen tahtnud hispaania keelt õppida, aga ikka ei saa, sest kõik on hommikused ajad, aga mulle ei sobi.. No viis aastat on aega seda hispaania keelt veel võtta, nii et pole hullu. Kursusekaaslased on täiega okeid. No mitte kõik, kõikidega pole rääkinudki. Aga no üldiselt cool. Tüdrukud on ka kõik vinged, nii vähe kui meil neid on :D Marii, mina, Tatjana ja Aleksandra. Eile oli rebaste ristimine, ma magasin sellel ajal. Aga õhtul läksin Kiku ühikasse, neid oli mingi läbu seal. Natukene aega olime tudengimajas. Siis läksime Tatjana, Kiku ja Allariga ristimise järelpeole Panoraami-Parlamenti. Me Tatjanaga ei joonud, ma olin roolis ja Tanja lihtsalt ei viitsinud. Kiku ja Allar olid kapsad :D Klubis oli normaalne, palju tuttavaid, sai juttu rääkida. Nalja sai ka, normaalselt ikka :D Fakk, ma tahaks kõike kirjeldada ja rääkida, aga no ma ei jõua siin :D Aga no mõned on mitte naljakad asjad ka muidugi, nt see kui mingi tüüp mulle jalatsisse õlut ajas. Mul oli selline saabas-king ja see oli üleni õlut täis, täiesti läbimärg :D Peale kolme tulime koju. Täna hommikul kell 8 hakkas füüsika praktikum. Väga vähe inimesi oli :D aga peäva peale ilmus neid rohkem kohale. Kiku haises terve päeva nagu tõhk, KOHUTAV. Ta polnud hommikul ka veel päris kaine ja kooli tuli täpselt nii nagu ta mõned tunnid tagasi oli klubist tulles end voodisse visanud :D Ilmselgelt õppimisega ta ei tegelenud ja segas.Täna tulime Itta.

Ma tunnen end praegu hästi, rõõmsana ja õnnelikuna.

No comments:

Post a Comment