Sunday, June 10

Käisin nädalavahetusel Tallinnas, lõpetamiseks asju ostmas. Kingi ma ei saanud, ehteid ma ei saanud. Kleidi sain, aga ma ei kas ma lähen sellega. Algul panime Kaubamajas ühe kleidi kinni, olin suht kindel, et võtan selle. See oli hästi armas ja elegantne. Siis läksime Bastionisse. Varem ma rääkisin, et ma ei tea millist ma tahan, aga kindel on see, et ma mingit roosat või lillat ei osta. Ja mida ma tegin? Ostsin täpselt sellise kleidi. See on kena lõikega, aga see värv. Ma aina rohkem hakkan kahltema, aga samas, kõik kes näinud, ütlevad, et just hea, et on värvi. Lõige on tõesti ilus, aga mulle tundub kleit ise kuidagi igav. Ainult ühte värvi, mitte kuskil mitte midagi pole. Samas see pole ju nüüd nii tähtis, mis seal lõpetamisel seljas on ja tegelikult pole kleidil viga midagi, aga ma ei tea mis ma jahun. Eks näis. Kuna vyous on ettepanekuid tehtud ja ka blogi küsitlusest selgus, et võiksin näidata, mis ostan jne, siis mõtlesin, et okei  proovin, pildistan ja panen üles. Aga see jäi mu viimaseks korraks arvatavasti, kohutavalt tüütu. Ja piltidest nii palju, et eesmärgiks oli riideid pildistada, minu olekut ja nägu mitte vaadata ja hinnata, see kõik on väga lamp, vahel isegi päris jube :D

TOP
PROMOD, 14.95€


 Hõbedased läikivad triibud on sees.




Lüliti on põhiline.


JAKK
ZARA, 49.95€ (jube loll hind, 50€ ju)

 Ukse liiste pole pandud :D

 Kõige mõnusam on siis, kui nööp lahti. Nööbist oleks võinud eraldi pilti teha teglikult, ilus kuldne. Ja varuka äärtest ka, ilusate õrnade triipudega.

Taivol oli selle pildistamise pärast närvid läbi, õde arvas, et puhta loll ja nii ei jäänud mul muud üle, kui end ise pildistada :D

SUVE JALANÕUD
MONTON, 15.95€



Nende plätudega on nüüd nii, et kes soovib ära osta, müüksin 10 euroga, tutikad ju. 39 number. Ma ei tea mis värk on, aga need on mulle väikesed :D

PÄEVITUSRIIDED
MONTON, 22.95€

Ma ei saa aru, miks see pilt tagurpidi siia jääb.. 


NIISAMA MU LEMMIK KOTT, Bershkast ostetud.


KAELAKEE JA KÕRVARÕNGAD
ACCESSORIZE, 13.90



KÕRVARÕNGAD
ACCESSORIZE, 7.90


KÕRVARÕNGAD
EXPRESSIONS, 3.49€

Minu arust tunduvad pildi peal kuidagi imelikud, aga tegelikult on sellised bling-bling normaalsed :D

Kirjuta kommentaaridesse, milline neist on sinu lemmik! :)


1 comment:

  1. Oh, need bikiinid tunduvad väga kenad! Ja teised asjad ka. :)

    ReplyDelete