Tuesday, June 19

No nii, nüüd tuleb üks eriti jube teema. Vaatasin siis täna oma eksamitulemusi siiski, appi kui hale. Ma niimoodi nutsin lihtsalt, et jube. Aga no ma pole ainus, kes õnnelik pole. Eile Otepääl selgus, et pool meie klassist lihtsalt EI SAAGI ülikooli, kuna tulemused on niivõrd sitad. Eesti keel- 81 p. Lugemistesti eest sai saada 40 punkti, sain ka. Selle ma tegin eksamil esimesena ka. Kirjandi eest sai saada 60 punkti, nagu ma varemgi öelnud olen, siis mu kirjandid on 55-60 palli. Ortograafiast tavaliselt maha ei lähe, kui siis ainult sisust. Nüüd sain ma aga 41 palli. KAS TE KUJUTATE ETTE VÕI? Aga no see on sellepärast, et nagu te teate, mu kirjand oli poolik, ju siis neil polnud väga midagi hinnata. Matemaatika.. ma hakkan kohe nutma :D :D Ma vist ei kirjutanudki siia, et ma jätsin 20 punktise valikülesande numbri märkimata. Seal on üks kast, kuhu pead kirjutama, kas lahendad 8ndat või 9ndat ülesannet. Umbes nädal tagasi uurisin eksamikeskuse kaudu välja, et kui ma ei kirjutanud sinna kasti, et kumba lahendasin, et kas siis ikka nagu saan punkte selle eest. Selgus, et ei saa. Siis ma arvestasin ise kokku, et tuleks 80 midagi. Aga kui nüüd seda ülesannet ei arvestata, siis 60 midagi. TÄIESTI HAIGE.. ma siiski loodsin, et äkki hindaja pani ise sinan selle numbri või mida iganes, aga ei. Ma tegelikult teadsin, mis sealt tuleb, aga ikkagi veids lootsin. Ja siis ma nägin, neid punkte 66677777777, MIDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. TÄIESTI HAIGE LIHTSALT!!!!!!!! Mata esimese osa eest sain 45, teise eest 22. Näete, ongi, teisest osast kaotasin nii palju selle ühe ülesandega. Eesti keele tahtsin saada 90 midagi ja mata 80 lõpp või 90 algus. Aga mis nüüd? HALE. Inkast ma üldse ei räägi :D See läks nii mõnelgi allapoole igasuguseid ooutsi ja lootusi, 64 :D:D:D Aga no sellega on veel üldse omaette teema, aga no ei viitsi praegu, mida iganes. Te ei kujuta ette, kuidas ma ennast tunnen. Ma pole vist eluski taolisel alal nii pettunud olnud ja haledalt ennast tundnud, tõsine pauk ja häving.  Aga teate mis tegelikult on? Mu eksamitulemustest ei sõltu midagi, mu kuldmedal tõstab mind ülikooli sisseastudes pingereas eeliskohale.

No comments:

Post a Comment