Sunday, June 17

Reede hommikul käisin veel koolis, tegin kehalise eksami kirjaliku osa ära, kõik läks suurepäraselt, sain eksami viie. Peale seda kimasime kohe Tallinna. Läksime Estoniasse Gerttu lõpuaktusele. Peale seda läksime Dominici sööma, sai head-paremat. Shampust ja veini valati nii palju, et kui me sealt restoranist viimaks minema hakkasime, siis kontsadega mööda neid munakive autoni jõudmine polnud üldse mitte lihtne. No see päev läks üldse käest ära. Jõudsime Toila, siin läks pidu edasi. Alkohoolsed joogid, nii lahjad kui ka kanged, kõik läksid läbisegi. No üldsiselt ei pea ma sobivaks selliseid asju ette kanda, aga ütleme nii, et päris kahtlane seis oli :D No õhtul läksime veel Gerttu, Keithi, Merle ja Elariga supikasse. Taivo oli kaine rool :D Aa muide, chevi buss oli meie käsutuses, üliiiiii mõnus. Kui supikas kinni pandi, läksime Jõhvi Siimu poole. No seal sai sellist kino, ma pole ammu nii kõvasti naernud. Peale kolme jõudsime koju.
Laupäeva päeval passisime niisama Merle, Elari, Keithi, Gerttuga aias, grillisime, päikest. Taivo vanemad läksid pulma. Ma käisin viie aeg jalakarvade vahatamises :D, siis läksime alla randa. Tšillisime seal päris lõpuni, ma ei teagi mis kell oli, kui koju jõudsime. 
Tänasest nii palju, et käisime Muri ja Taivoga kinos Prometheust vaatamas, omg, mis saast :D Tulime Taivo poole, sauna ja grilli ja niisama lebo. Igaljuhul, nädalavahetus oli väga sisutihe ja mõnus.
Homme hommikul klassiga Otepääle minek, te ei kujuta ette, kuidas ma sinna minna ei taha..

No comments:

Post a Comment