Tuesday, June 5

Päevad mööduvalt nii "haigelt". Väga imelik tunne on, mitte midagi tegema pea, mitte mingeid kohustusi pole, pinget pole, midagi pole. Raske on olla nii, tõesti kohe ei oska selle vabadusega midagi peale hakata. Mu päevad näevad välja sellised- ärkan umbes 1 ajal, passin natuke niisama, siis oleme Taivo pool, teeme aias midagi kasulikku, päev juba üsna õhtal, käime poes, siis koju ära filmi vaatama vms ja magama. Ja kui õhtul peaks ütlema kellelegi, et no mis täna tegid, siis polegi mitte midagi tarka öelda. Aga täna oli isegi natuke erinev :D MURI tuli Vokka. Nii hea, lampi, helistas, et on Jõhvis. Ma ei teadnudki, et ta tuleb. Läksime õue, Narva, kinno, mäkki, koju. Nii hea, nüüd ehk lõpuks saab rohkem murumunaga olla. Päeval tegime Taivo pool turba puhtaks. Või no ma ei oska kõiki neid asju täpselt nimetada, aga nii öeldakse :D See on selline suur ahi vms, pealt käib lahti ja sinna sisse pannakse igast asju mis põlevad ja siis lõpuks põletatakse ära. See oli tahma ja süsi täis, pidime selle tühjaks tegema. No raske on nii seletada, sest ei ole ettekujutust, kuidas see välja näeb jne :D Aga igaljuhul keegi pidi sinna sisse ronima ja jalgadega trampima ja labidaga taguma, et see ummistus ära läheks ja kogu see kaka sinna alla hakkaks jooksma, et Taivo saaks labidaga kärru panna. No ma ronisin sinna sisse, kümmikud jalas ja trimmerdamise prillid ees. Kurat, uued retuusid olid jalas ja just käisin pesemas. Ma pidin ära surema, kuigi mu pea ulatus välja, siis see oli siiski suht tappev. Hingata normaalselt ei saanud, sest see tahm ja need väisked põlenud osakesed lendlesid, kui ma labidaga tagusin. Hais mu küljes oli ka päris kohutav. Ja siis.. ah suht loll on siia seletada midagi, oleksite pidanud ise seal olema :D Aga Taivo maja taha pargi ossa pandi täna üks nõiamaja :D Ma teen millalgi pilti ja siis näitan mis see on :D Kell on kaks ja ma ajan suht soga.

No comments:

Post a Comment