Friday, June 8

Midaaaa, tõesti viimati kirjutasin teisipäeval või??
No ei hakka seletama, et mis vahepeal teinud olen jne. Täna olin terve päeva kodus, koristasin. Alles õhtul läksin välja, läksime Muri ja Taivoga Supikasse, tahtsin väga süüa. Võtsin lastepraadi. Siis läksime Toila, olime skeidis mingi aeg, seal oli rahvast. Mingi aeg viisime Muri koju, läksime Tiuksi ja Taivoga supikasse. Sõime pasta bologneset ja passisime niisama. Tšillisime minu maja kõrval, rääkisime juttu, Tiuks leidis Taivo autost minu mingisuguse maika, muidugi oli tal vaja seda selga panna. Tegime pilti ka, väga gei, aga Taivo iPhone´s on pildid, ma millalgi lisan. Krt, luban mingeid pilte, aga ei tule neid, no küll tuleb, tglt ka :D Siis läksime Valtsi maale, ta pidas sünnat. Rääkisime juttu seal ja sain kooki ka ja :D Mõni oli ikka nii purjus, et ei seisnud üldse jalul ja jutt oli ka hea ja okset oli ka iga nurga peal :D No kell sai 12 ja siis mõtlesime, et lähme koju ära. Homme hommikul lähen Tallinna, pühapäeval tulen tagasi. Tervis väga kiita pole.

No comments:

Post a Comment