Tuesday, June 26

Reedel oli lõpetamine. Lõpetasin gümnaasiumi kuldmedaliga.







Lõpetamise puhul sain iPhone 4s`i, kullast kõrvarõngad ja veel ühed kullast kõrvarõngad, 600€ raha, mõndade riidepoodide kinkekaardid, ja veel arvasid mu vanemad, et oleks tore mind ja Taivot Spa-sse puhkama saata, ühesõnaga Spa ka :D









Peale lõpetamist läksin kõigepealt Täkumetsa, meil oli Ojadega ühine prazka. Enne 11 läksin Toilasse, olin natuke Taivo pool, siis läksime Gerttu, Keithi, Merle, Elari ja Taivoga Voka jaanitulele, chevi buss oli jälle meie käsutuses :D Koju jõudsime juba natuke enne kolme. Järgmine päev olime Toilas. Ilm oli ju täitsa nõme. Tegime sauna, grillisime, niisama. Mina, Taivo, Keith, Gerttu, Merle, Elar, Kristo ja Birgit. Pühapäeval ma ei mäletagi, et mis tegin. Eile päeval käisime Taivo ja Keiuga Linnaisas, siis läksime piljardit mängima, Kiku tuli ka. Ja viieks läksime Narva kinno. Peale kino olin lihtsalt kodus. 12 ajal helistas Muri, et teeks midagi :D No mis seal ikka, läksin tema poole. Peale kolme jõudsin koju. Minu kalliskalliskallis.
Täna ärkasin kell 7, pidin 8:15 K-J hambaarstil olema.

No comments:

Post a Comment