Tuesday, January 3

Ärkasin 16:30. Magasin 12 ja pool tundi. Alati olen enda peale vihane, kui nii kaua magan.

Miks peavad koolis käinud ja justkui täie mõistuse juures olevad inimesed kirjutama nagu poleks õigest õigekirjast kunagi midagi kuulnudki? Vahet pole, kas paber või ekraan, reeglid on samad.

Esimene, debiilne variant:
Tsau , ma tahtsin sulle öelda , et kui sa õhtul koju tuled , siis too arbuusi . Ma ei viitsi ise poodi minna , sorri .

Teine, eriti debiilne variant:
Tsau ,ma tahtsin sulle öelda ,et kui sa õhtul koju tuled ,siis too palun arbuusi .Ma ei viitsi ise poodi minna ,sorri  

Kolmas, õige variant:.
Tsau, ma tahtsin sulle öelda, et kui sa õhtul koju tuled, siis too palun arbuusi. Ma ei viitsi ise poodi minna, sorri.

KOHUTAV! Miks peab lihtsalt meelega valesti kirjutama? Kuigi ma tean mõndasi, kes arvavad, et nii ongi õige :D Taivo nt kirjutab sõna tühik ja siis koma, oi ma lähen närvi. Tahaks näha, kes teid sellise kirjutamisoskusega tööle võtab või seal hoiab. Kui praegu nii koguaeg kirjutate, siis selline harjumus jääbki sisse ja katsu sa hiljem ümber harjuda. INIMESED, PAHA HAKKAB!! Olge tublid ja õppige uuel aastal kirjutama!!

No comments:

Post a Comment