Thursday, January 5

Eile ärkasin ma 15:30, ARENG! Mingi aeg tuli Muri minu poole ja täitsa õhtul käisime Jõhvis, ostsime süüa ja siis läksime Taivo ja Marioga Muri poole Aliast ja Eestit mängima. U kell 1 läksime koju. Täna ärkasin natukene peale ühte, veel suurem areng, mega. Lebotasin kella 5-ni kodus. Siis käisin juuksuris ja siis läks kõht tühjaks, käisime Leoga Toila Konju burxis ja autotšill ja lõpuks Taivo liitus meiega ja sanakasse piljardit mängima. Nüüd on kell üheksa, jõudsin koju ja vot ei teagi mis nüüd teen, jou.

* Mul on päevapatsikummid ja ööpatsikummid eraldi. Päeval on sellised, mis hoiavad kõvasti, et pats mingi löda ei oleks. Öösel ma pean juuksed kinni panema, muidu hommikul ma neid niisama lihtsalt kammida ei saa. Aga et mitte juukseid pidevalt kiusata ja lõhkuda, panen ööseks sellise patsikummi, mis hoiab hästi lõdvalt ega sooni, aga juuksed on siiski patsis.

No comments:

Post a Comment