Friday, January 6

Ärkasin täna juba kell 12 !! :) Kella kolmeni mängisin cs-i, siis läksime isaga Jõhvi, käisime ostsime mõned vajalikud asjad, võtsime ema peale ja tulime koju. Siis läksime emme, issi ja Taivoga Narva-Jõesuu Meresuusse. Okei, see venelaste möla käis isegi mulle ajudele. Peale seda läksime restorani. Ema ja isa muutusid lõpuks väga veidraks, jõivad rai*ad! U kell kümme jõudsime koju, siis võtsime Viki ja Muri. Käisime minu pool, tühjendasin ema alkoholivarusid. Emal oli muidugi vaja kraaksuda, sest tema leidis, et koguaeg viikase kodust kõik minema, aga tegelikult mina ei näpi kunagi midagi. Olen pai ega plära mis ja kuidas me edasi tegime, aga kell 2 lahkusime Muri poolt ja nüüd olen kodus ning lähen kohe voodisse ja üritan magama jääda.

*Mulle ei meeldi üldse m&m-sid. No üldse ei meeldi, ainult need sinises pakis vahvliga, aga neid saab ainult välismaalt, vähemalt pool aastat tagasi see veel nii oli. Mulle ei meeldi üldse magusad asjad koos pähklitega. Nt Snikersit ma ka üldse süüa ei taha. Aga muidu lihtsalt pähkleid armastan ma väga. Aga teate mis on v? :D Ma panin just terve paki m&m-se nahka. Teate ise ka neid hetki, kui kõik söödav ja vahel isegi ka mittesöödav käiku läheb.

No comments:

Post a Comment