Sunday, January 29

Ma ei viitsi üldse millestki rääkida ega midagi kommenteerida, aga päris nii ka nüüd ei saa. Reedel tuli MARILIIIIIN VOKKA, juhhei! (: Lobisesime minu juures ja käisime supikas. Koju läksin üsna vara. Esiteks, uni tulebki praegusel ajal väga vara ja mul oli järgmine päev matemaatika olümpiaad. Väga mõttetu oli laupäeva hommiku mõnusa une ohverdamine. Nii nagu Pentel ka ütles, et ükski normaalne õpetaja ei saada oma õpilasi sinna :D Ma võin 30 aastat ka koolis käia, aga nende ülesannete lahendamise puhul poleks sellest ikkagi mingit kasu :D No kui taoliste ülesannetega tegeleda, siis on teine asi. Aga vähe sellest, et see mis meie matemaatika tunnis toimub on puhas ila, ei vaevu keegi kasvõi pisut olümpiaadiks ette valmistama. Noja kui ma sinna Jõhvi vene kooli matemaatika klassi mõningatele asjadele täielikult tähelepanu mitte pöörates maha istusin, siis mõne minuti pärast tundsin ma ennast väga kehvasti ja soovisin sealt tõesti minema. SEE OLI TÄIELIK BOTAANIKAAED. Klassi eesotsas oli paar nurgikutsirgikut. Aga tagumine osa oli igasugustest vähe ja rohkem jubedatest taimedest pungil. Mul tuli ilge allergiahoog peale. Otseloomulikult polnud mul tablette kaasas ja salvrätikuid ka polnud. Ma muudkui  aevastasin, lörisesin ja nohisesin, ennesetunne oli alla igasuguse normaalse arvestuse. Lahendamiseks oli aega 5 tundi, ma lahkusin sealt peale 60 minutit. Toovise pilk ei olnud mitte just kõige sõbralikum, aga mind absoluutselt ei huvita. Mõne teise õpetaja puhul oleks võib-olla puhtalt austuse pärast seal kauem istunud ja üritanud pingutada.
Õhtul käisime Taivo, Muri ja Tiuksiga Narvas bowlingut mängimas. Ma kaotasin. Me Muriga läksime veel sanakasse piljardit mängima ja siis supikasse ja lõpuks koju.
Praegu jõudsin just Narvast mäkist. Big Tasty on metsikult hea.

*Mulle ei meeldi riietuses valge, eriti valged püksid.

No comments:

Post a Comment