Tuesday, May 4

Eilsest on mul meeles ainult see, et ajaloos oli jube koodida :D Mul oli pastaka sees nagu, tavaliselt on pohhui nii. Aga see tund ta rämedalt vahtis lihtsalt, koguaeg seisis mu laua juures. Ma ei saanud kirjutada, sest muidu ta oleks näinud et mul see pastakas kahtlane. Aga pikkamisi õnneks ikka kobistasin ära.
Täna ma ei käinudki koolis. Kui muidu mul on neli tundi, siis täna oleks kaks olnud, sest matat jäid ära. Taivo tuli 12 ajal minu juurde. Mingiaeg käisime Toilas ja siis jälle minujuures. Kossu trennis käisin. Poisid mängisid ka meiega. Siis kui Taivo ja Tiuks olid, siis oli normal. Nad saavad aru, et see on tüdrukute trenn ja meie peame arenema. Aga kui Rasmus, Joss ja Kista tulid.. siis need tegid seal ma ei tea mida. Ja kui Ib ütles, et see ikka tüdrukute mäng, siis tüübid üldse.. ÕÕh.. mingi võtsid palle ära ja siis söötsid jaa"viska,viska", aga mingit mängu enam ei teinud. Tähtis pole, et me visata saaks, vaid et MÄNGIDA NOH :D Hiljem olime jälle minu juures ja nüüd läks Taivo tantsima. Mul on koolist tõsiselt kopp ees. Mul on vaja palju teha, ma ei tea kudias saab. blabla......

No comments:

Post a Comment