Tuesday, May 18

Tik Tok

Täna tuli mermuri pakk. Kegre feil ka, nagu ikka :D Aga üldiselt tore ikka :D Tegelikult muri pidi tulema matemaatikat õppima, aga no sellest polnud haisugi :D Mermur on ikka kõige olulisem.
Mul oli täna phmtselt kolm tundi. Kunistiajalukku ei läinud. Mul pole konspekte ja KT-d ka ei oska. Läksime Taivoga parem sanakasse ja ostsime igast head, minu juures käisime ka. Läksin kooli tagasi, kuigi mul olid ju tunnid läbi. Arutasime Pentliga maailma asju. Peale kooli tulime minu juurde, mitte Pentliga, Taivoga ikka :D Käisime Konjus vorste tegemas. Algul ei saanud midagi põlemagi, pärast kärssas ära :D Aga no Bobil oli vähemalt rõõmu :D Korvpalli trenn toimus isegi täna, seda täna kolmele poisile, tiuks kista, taivo. Muidu meid oleks jälle nii vähe olnud, et kõik oleks olemata olnud.
Neljapäeval on üleminekueksam, minul mata. Fakk, ma ei tea, niiiii palju on vaja ikkagi teha, ma ei väsi kordamast :D Vanad tegemata KT-d ja ka tulevased jamad. Ma pean vaatama kuidas enda asjadega saan, aga ma pean veel Taivo eest ka hoolitsema ju. Õõh, peab kuskilt otsast alustama.
Mulle meeldib Murks ka, ei saa mainimata jätta.

No comments:

Post a Comment