Thursday, May 27

lanksamlanksam

NO TERE!


Nagu mu postituste tihedusest näha on, pole mul üldse aega! Ma ei mäleta jälle mis värk olnud on, aga nokeda kotib ka :D Reede-laupäev olime Taivoga peipsis. Sääski on see aasta metsikult ja ma olen päris lõhki. Laupäevl olime minu juures, pühapäev jälle Taivo juures ja siis trve nädal nii korda mööda :D Nüüd on Taivo juures ka parem olla, ta sai uue voodi, kus ma ei tunne end nagu kilu karbis :D
Aega mul tõesti pole. Peale selle, et mul omal koolis ilge nuss, on mul ju veel pisiTaivo ka kamandada. Aga ta on mul täitsa tubli, võrreldes varasemaga. Nüüdseks on natuke pinget vähem, oluliseimad asjad on tehtud. Kursused tulevad kõik viied. OIVIK-KOIVIK!
Mermuriga läheb ka päris hästi, va see, et Murks müüs kirbuturul 1 paari. Aga see selleks :D See pole tema süü. Vurtsiga seoses tulem kohe meelde, et jaanalinnukestes on ta ikka NII noob. :D
Homme lähme Lõuna-Eestisse ekskursioonile. Kanuumatk jms.Ilma vaadates tahaks kodus teki alla olla.
Aga uskumatu, tõesti uskumatu. Jälle üks aasta läbi. Siuek aja lend tekitab mus juba hirmu. Vanadus ja surm tuleb nii ruttu peale :D
Kurb on see, et ma pole kooli tõttu kusagil üle kahe nädala juba trenni teinud. midaaaaa.

No comments:

Post a Comment