Friday, May 7

REEDE

Hihi, feil, eile peale kooli kirjutasin veids, aga siis Taivo tuli ja midagi juthus ja kõik läks kinni ja kadus ära. Aga no..
Kolmapäeval oli see emadepäeva kontsert. Esinesime selle mõttetu lauluga taaskord :D Muri show oli viimasepeal. Vahva oli vaadata, kui palju sebimist neil seal riietusruumis oli :D Neil oli koguni nii kiire, et ma tegin Karetile ja Ragnele ka veids meiki. Hea tümm oli ka :D Õhul tulime Taivoga mina juurde. Hommikul läksime bussiga kooli. Taivo oli segaduses, ta pole siukest asja näind ju :D
Eile oli koolis teatejooks. 8 klassi jooks oli kõige lahedam :D Girill ja Luud ikak siukest jooksuvennad :D Ja tüdruktuest MUKI. Luud ka täna hommikul kiitis. :D Phmtselt terve klass lasi peale teatekat jalga. Gesse ja multimeediasse jäi minemata. Täna Marks plõksis sellepärast midagi, aga no KEDA KEPIB!?


MERMURI asjad on lõpuks tellitud. Täiega tahaks juba asju kätte saada, siis läheb tegemiseks.
Kuigi meil on räme nõelte puudus jms, ei suutnud ma pärlitest mööda vaadata. Mõned ikka tellisin. Mulle meeldivad neeeed.





Ja ega nendel ka viga pole .. :D

On veel igasugu, aga ma ei jaksa rohkem tegeleda nende avaldamisega :D
Ja mind piinab see, et millised kõik tellimata jäid. Ma ei tea et seal oleks kuangi nii palju ja ilusaid korraga saada. Ruttu-ruttu ehted valmis, ära müüa ja sisi saab tellida. Aga no nkn siis kui meil jälle raha ja tellida vaja, siis seal pole mitte midagi.







No comments:

Post a Comment