Sunday, May 16

pühapäev, neljapäev, pühapäev jah!
Ma jälle ei mäleta, mida vahepeal teinud olen :D
neljapäeval jäi Taivo minu juurde. Reedel ma kooli ei läinud. Taivo läks kell 9 minema, sõitis perega Tallinna, mina aga tassisin ratta välja ja läksin konju. Täiega hea ilm oli, lebasin päikese käes ja mõtlesin omi mõtteid. Kossutrenn jäi ära. Telefonis suhtlesin muriga, leppisime kokku, et ta tuleb peale kooli minu juurde. Jamasime oma mermuri asjadega. Muri oli koolis äri teinud, lõi sotised letti :D Kuigi paljud olid ehted kinni pannud, aga raha veel polnud toonud, siis oli meil juba koos phmtselt 600. No algul kohe ei old, aga siismuri ema ja blabla :D phmtselt jah. Niisiis, me tellisime 600 krooni eest stuffi. Kolmapäeval peaks siis jõudma jälle. Ma tahan täiegaaaaa. Reede õhtu poole tuli Kertu minu juurde, passisime veids, Taivo tuli ka ja läksime mõisa aita. pärast oli nii, et iga roju oma koju.
laupäeval läksin hommikul vara rattaga Toila. Kõik olid Joosepi pool talkudel. Aga mina, Taivo, Anni ja Eveline tegime nende juures tööd :D Terve päeva phmtselt. Hiljem grillisime ja tulime ratastega minu juurde. Käisime poes ja peale seda enam välja ei liikunud. vaatasime filmi jne. Täna hommikul tegin luugid lahti, NII ILUS ILM, tahtsin välja minna. Aga Taivo polnud väga huvitatud :D Mässasin üle tunni, lõpuks sõitsime Toila, tegime tööd jälle ja grillisime :D Hiljem tõi Taivo mind rolleriga Voka. me jahtisime õiget aega, Muri oli selle meeletu vihma alla täna jäänud :D Siis vaatasime minu juures õudukat ja sisi iga roju oma koju :D ja nüüd ma vahin niisama tühja. ajee. hakkan hamleti kirjandit kirjutama :D, see pidi juba kolm kudu tagasi valmis olema, aga äkki joppab ja Marks võtab vastu :D

ET JAH SAMA MÕTTETU ELU NAGU IKKA!

No comments:

Post a Comment