Sunday, May 9

Things.




Reedel olime Taivo pool. Johannal on tuulerõuged :D Taivo ei tahtnud teda oma tuppa :D Laupäeva hommikul kell 9 helistas mu ema, et tavai lähme Jõhvi. Ajasin oma sitamaj karkudele. Midagi isegi veids ostsime ka, kuigi valikut ju pole :D Läksin otse Toila. Tegime Gerttu, Taivo ja Keithiga Pühaorus veids tööd. Hiljem pesime Taivoga autiosi ja siis sõime grilli. Meeletult ilus ja soe ilm oli. Tulime siis Voka, passisime veids minujuures ja läksime anksi mängu vaatama. Kaarel oli ka Vokas, aga ma ei saanudki küsida kuidas tal läheb jne. Taivo pani plehku vahepeal, läks Toila kossu. Passisin seal Muri ja Rakelli ja hiljem Kertu ja Ragnega. Ilma pööras täiesti ära.
Ja mis peale mängu sai teavad vist kõik. Sellised asjad peaksid lihtsalt juhtumata jääma, tõesti. Me Kertuga olime seal.. Hiljem saime Kertu emaga koju. Kodus oli nii paha olla. Läksime jalutama. Kohtasime poisse ja siis rääkisime niisama juttu. Hiljem tuli Taivo ka, käisid mu emaga konjus ja panid rolleri ära. Pärast läksime Kertu ja Taivoga supikasse. Enne seda veel jalutasime vasakule, et vaadata kuidas lood on. panime üle põllu, nii et mu NIKED on jumala pasased. Peale suppi saatsime Kertu koju ja tulime ise ka koju. Ärkasime alels lõunal. Käisime Konjus ja Addinolis. Taivo põrutas siis Toila kossu ja kell kolm pidi Saartele appi minema. Kell on nüüd kuus, ta pole siiani helistanud, aga okei.
Homme peaksid helmehaldja asjad tulema, fakk ma nii ootan.




No comments:

Post a Comment