Monday, May 31

Reedel oli meie eksukursioonike siis. Kanuus olime Taivo ja Auliga. No nalja sai ja möliseda sai ja kõike sai :D Ülejäänd oli kõik mõttetu, Mäkk oli aint hea. 9 aja jõudsime koju. Öösel magada ei saanud, mul oli mega paha olla. Passisin peldikus ainult ning kuue ajal hommikul lõpusk tuli okse ka. Siis läksin voodisse. Kella üheksa ajal tõusin korra, kraadisin, võtsin rohtu ning läksin magama tagasi. MAGASIN kella üheksani õhtul, siis helistas Taivo. MAGASIN sellepräast, et tglt üldse magada ei saanud, kuna nii paha oli ja pea valutas ja mis kõik veel. Mingiaeg läks Taivo ära ja siis ma vahtisin tühja. Aa, Eurovisioon oli. Prantsusmaa ja Saksamaa olid head. Tol ööl ma ka phmtselt magada ei saanud. Pühapäeval ikka sama asi. Mul ema läks vahepeal kodust ära, me Taivoga sõitsime rolleriga Toila Tivo juurde :D Passisime seal ja kuangi tulime Voka tagasi. Vihma rämedalt sadas.
Oo, me tellisime tonni eest jälle mermuri kaupa. Kes seda küll teab millal see kohale jõuab. Koolis on nüüd suht mõttetu. Mul on kõik nüüd ilusti tehtud. hOmme aint veel kunstiajalugu, aga see on kood. ja ilusti tulidki kõik viied! ja hakkabki see kaua oodatud suvi,aga siuke tunne on vaiskelt, et mis ma selle suvega peale hakkan. Inglismaa on üks ootamisväärt sündmus, aga üldiselt ega ei teagi :D

No comments:

Post a Comment