Thursday, May 13

ÕÕõõÕÕ

Appi, täna juba neljapäev, viimane postitus on tehtud pühapäeval. Ma ei mäletagi üldse mis juhtunud on.. Taivo oli kõik päevad minu juures, va nüüd viimane öö. Lihtsalt olime koguaeg. Koolis midagi meeldejäävat ka juhtunud pole.
Korjandus edenes väga hästi. Kusjuures, enamus kes toetasid olid kusagilt teisest Eesti otsast, nad tegid ülekandeid. Plaan oli laupäeval Joosepile kinkekaardid anda. Täna koolis aga Gerttu helistas mulle, ütles et nad homme Tallinna, et oleks hea kui täna annaks, siis ta saaks raha kaasa võtta. Evelin helistas ka, et Johannat hoida. Läksime Taivoga peale neljandat ära juba. Gerttu vahetas Jõhvis kõik 500steks. Hetkel sain Joosepile anda 5000.- Aga päris mitmed tahtsid homme anda, eks siis annan veel tagant järele. Nii hea ikka, et saab kuidagigi aidata. Johanna oli täna päris pöörane, aga no nalja sai. Õhtu poole tulimegi siis minu juurde, Taivo läks nüüd tantsima. Ööseks jääb siia.
Eile tuli Mermuri pakk. Tegime päris palju uusi. Täna koolis oli mõnusalt tahtjaid ka. taivo jurues tegin pilte kõikidest nüüd panen teise blogisse ülesse. PEKKI TEGELT MA OLEN JUMALA NÄRVIS! Taivo ajas terve helmekarbi kummuli ja KÕIK on laiali. Tra mul tuba sassis ka ja midagi ei leia, ma ei tea. PUTSI KÜLL. Ma sõimasin nii läbi, siuke kaklus käis. Ta ütles et need on mingid mõttetud ja nõmed kivid. Veel lisas, et ostab mulle uued. SÜnnipäevast rääkis ka midagi.
Mul on nii palju tegemist, et ma parem sukeldun taas oma asjadesse.
JA PERSE KÕIK ON NII PASASTI, aga kõigest nüüd rääkida ei saa ka.

No comments:

Post a Comment