Sunday, November 6

Ärkasin täna natukene peale lõunat. Kell kolm oli tantsimine. Nele veel rääkis, et kui koju läheb, siis kohe magama. Tüüp on ma ei tea kui kaua juba üleval olnud :D No tulin koju, siis ema ütles, et läheb Ojadele sauna. Nele oli msnis ja siis rääkisime ning lõpuks tuli nii välja, et me läksime ka kaasa. Kevinit kodus polnudki :D Rääkisime Nelega juttu. Sõime need kommid ära, mis mu ema KellileKevinile viis ja siis sõime neid komme ka, mis neil kodus olid. Tüüpiline, kaks näljast. No Kevin tuli ka mingi aeg ikka ja niisama lebotasime. Umbes pool 9 olime kodus. Taivo tuli minu poole. Nüüd msn ja üritan natukene õppida ka midagi.

Nele on nii pai mulle!
Leonidi ja Kristjanit tervitaks ka!

-Mulle ei meeldi sukad. Nagu need sokisukakesed :D Sukapüksid meeldivad no ja need sokikesed ka, aga siis kui on king jalas. Aga muidu ma fuhh neid kanda ei taha.

No comments:

Post a Comment