Saturday, November 5

yo yo yo rahvas!!!
Teate ma ei hakka rääkima, mis ma vahepeal teinud olen, eksju!?
Täna magasin u kaheni. Oleks kauemgi maganud, aga Taivol ema helistas, käskis muru niitma minna :D:D ja siis ma mõtlesin, et võiks ka end püsti ajada. Aga ega ma midagi tarka ei teinudki. Õhtu poole läksime Leonidi ja Taivoga piljardit mängima. Või no nemad mängisid, mina vaatasin ja mulisesin niisama. Leopold pani mulle kiiga silma. See ei olnud mingi niisama, vaid  ta lõi oma löögi ära ja siis vehkis suure hooga ja ma sain sellega piki nägu ja ots torkas silma. Kehv seletada, aga see oli naljakas :D Mingiaeg passisime Vokas natukene. Taivo jäi teistega supikasse. Me läksime Leoga Kristjani juurde. Natukese aja eest jõudsin koju.

JESS, reedel sain lõpuks teaduskooli ära saadetud :D Tähtaeg oli oktoobri alguses ;D Vahepeal tuli juba uus teema ka- integraal. Jea, huvitav on.

-Mulle meeldivad kõige rohkem musta värvi sokid.

No comments:

Post a Comment