Saturday, November 12

Te ei kujuta ette, kui per_es kõik on. Mu sees pole mitte ainsat rõõmkübet ka. Aga ma üritan paariks minutiks kogu jama unustada ja kiirelt eilsest/tänasest kirjutada.

Eile jõudsin kolmandaks tunniks kooli, sest ma lihtsalt ei ärkanud õigel ajal. Mul polnud kedagi kodus, kes mind ärataks ja äratuskell ei ole mingi ütleja. Koolis oli tore. Eile õhtul oli Vokas isedepäeva kontsert. Tantsimine läks hästi. Klaverimäng- ma tegin omal margi nii nii maha :D Tüüpiline mina.. Ma teadsin juba enne kontserdit, et kõik on metsas, aga no mis teha :D Mul ei olnud peas..juba algul ja keskel soperdasin midagi ja siis lõpuosa jäi täitsa mängimata :D Täiesti lambi koha peal jätsin pooleli, mingisuguse väga kahtlase ja mittesobiva akordiga. Tõusin püsti, ebaviisakalt kummardamata ja pea maas tormasin oma kohale. Ma tundsin ennast väga väga kehvasti.
Õhtul läksime Taivo poole. Rääkisime pererahvaga juttu, Kalvikud olid ka. Käisime supikas, Taivo tahtis süüa kaasa osta. Ütles tellimuse juba ära, pani kaardi sisse ja siis järsku " oi ma ei taha ka, mul tuli meelde, et mul pole seal raha". Mul ei olnud ka rahakotti kaasas, niisiis jäi ostmata :D Seal oli nii palju rahvast, läksime ruttu ära Toilasse. Gert ja Anti läksin Pärna poole. Naised ja Taivo jäid koju. Jõime veini ja arutasime maailmaasju mingi kella 1-ni. Täna magasin u üheni. Õhtul käisime mäkis, big tasty tegi kõhule jälle paha ja nüüd teki all kannatan. jou

No comments:

Post a Comment