Tuesday, November 15

Kui Krissu mata asjad poleks minu käes olnud, siis arvatavasti poleks ma kooli jõudnud. Tunde põhimõtteliselt polnudki. Esimene ja teine tund oli see nö karjäärinõustamine, väga mõttetu, sorri :D Oma tööd ja värgid sain kõik vastatud ja esitatud, enamasti edukalt. Üks "asi" (ma ei oska teisiti seda nimetada) on väga väga jamasti, kunagi hiljem räägin sellest. Kell kuus jõudsin koju.
Mul pole veel kunagi varem nii olnud, et kui on kuhugi minek, mis on ammu ette teada, pole mul veel eelmisel õhtul 7-8 aeg mitte ühtegi asja pakitud. Lõpuks võtsin end kokku ja pakkisin oma asjad ära. Homme hommikul kell (ma ei tea mis kell :D ) on minek. Olgu, 8-9 ajal vist.
Asjade pakkimine, mida eelpool mainisin, seisnes kogu pahna suurde kotti surumises :D Meil on Taivoga kahepeale üks suur kohver ja nüüd hakkamegi ilusti sättima. Tsauka-pauka, olge tublid :)

No comments:

Post a Comment