Tuesday, November 8

Meie klassi poisid läksid täna Ülenurmele(vist :D) kossu mängima. Nad jäävad sinna ööseks ja homme kooli ka ei tule. Imelik on tunnis olla, kui nii vähe inimesi. Matemaatikas oli KT, viis. See pole normaalne, kui lihtsaid töid ta teeb, tegelt ka. Tunnis oleme mingi 5 korda täpselt sellist teinud ja siis ta paneb sellise kontrolltöösse ka, kammoon.
Mul oli täna kuus tundi, ühe võrra nihkus ettepoole. Kui suuline inka lõppes, siis oli tunne, et kell on kolm ja nüüd saab PP süüa. Läksin sööklasse, kedagi polnud. Mõtlesin, et ah pole tulnud veel. Läksin sinna ette. Kokatädi vaatas otsa umbes nii, et mis tahad. Siis sain aru, et 1 tund veel ju. Aga siis Kelly vanaema ütles, et mis siis, kui tahan siis saan kohe. Toit oli valmis, sõingi. Jõuda tahtsin selleni, et tavaliselt, kui me kell kolm sööma läheme, saame me alati jääteed. Aga pole midagi imestada, ma läksin täna kell kaks sööma ja tee oli välja valatud. Peabki hakkama vist kell kaks käima, siis saab veel sooja. Kell kolm on see täiesti külm. Miks nad nii teevad? :D Mängisin saalis klaverit ja neljase bussiga tulin koju. Ma ei teagi, miks ma kooli jäin :D No 8 tund Pentliga mata, aga ma ei läinud. Niisama korraks jutustamas käisin, aga midagi ei lahendanud. Nüüd olen kodus, midagi pole teha. Mõtlen kas minna trenni, ei tea.


*Mulle meeldib kõige rohkem talv. Muidugi on kõik aastaajad head ja mulle meldib, et nad vahetuvad. Ma ei tahaks elada kliimas, kus on koguaeg ühesugune. Aga talve naudin ma kõige rohkem.

No comments:

Post a Comment