Monday, November 7


Koolis oli niisama mõnus ja tore. Pentlit polnudki, igatsus tapab :D Kell neli sain koju. Läksin trenni. Ja kella kuuest saati olen niisama lebotanud. Klaverit harjutasin ka vahepeal. Homseks midagi õppida pole. Tavaliselt mulle ei meeldi midagi ette rääkida, aga.. neljapäeval lähme gümnaasiumiga Tallinnasse. 10. ja 11. klass lähevad KUMU-sse. 12. klass riigikokku ja kuhugi veel. Ma olen seal riigikogus mingi viis korda käinud ja mind üldse ei huvita see pa*k. KUMUS olen ka käinud, aga see oli ammu ja no igaljuhul on see huvitavam, osad näitused vahetuvad ka ju. Ühesõnaga, me Karliga läheme ka KUMU-sse. Ega tegelikult ise nagu valida ei saa, aga no ma saime niimodi ära rääkida :D
Reedel on isadepäeva kontsert. Mängin klaverit ja tantsin.
Üldiselt on kõik hästi, aga on asju, mis hakkavad kuidagi tasapisi allamäge veerema.





* Selena on kõige kenam üldse.

No comments:

Post a Comment