Thursday, November 10

three little words

Täna hommikul oli 6:20 äratus, õudne :D Bussisõit läks täiega kiiresti. 10, 11, mina ja Karl läksime Avariga Niguliste kirikusse(muuseumisse täpsemalt). Arutasime Leonidiga, et tahaks süüa. Siis ta ütles "mu kõht kõriseb". :D:D:D:D mõtles ikka, et koriseb. Peale seda käisime mäkis, siis KUMU-sse. Kõik oli tore, aga mu jalad olid nii läbi. Just jalatallad ja varbad, valutasid ja neil oli palav. Ainus mõte oli, et saaks bussi ja koju. Aga kus sa sellega, pidime veel Ülemistes tšillima tund aega. Teisel grupil läks üli lühidalt vist, ma ei teagi mis nad tegid vahepeal. Tagasisõit läks ka jumala ruttu. Tegelikult on see väga tore, et me terve gümnaasiumiga niimoodi käime. Koju jõudes mõtlesin, et no nüüd ma tõesti ei taha enam kuhugi minna. Aga tantsimine hakkas ka veel 18:30, käisin ära. Nüüd passin niisama.. sööma peaks midagi, aga kedagi pole kodus ja seega keegi ei tee ju. Kõige parema meelega keeraks kohe magama ära, eks varsti nii teengi.

njäu

No comments:

Post a Comment