Tuesday, May 1

EESTI KEELE EKSAM

Ma mõtlesin, et ma ei kirjuta sellest, aga niikuinii kõik küsivad, et kuidas läks ja kuidas läks, ma ei viitsi vastata sellele küsimusele koguaeg, kirjutan siia siis..
Selle osa peaks vist vahele jätma, aga no metsa kah.. Hommikul ärkasin juba viie ajal üles, sest nii ebamugav oli ja valu ei lasknud normaalselt magada. Aimasin, aga siiski lootsin, et see pole nii. Seitsme ajal sain kinnitust, et jah on küll nii. Aga see esimene päev on mul alati VÄGA VÄGA HULL. Terve päeva nagu laip, voodis, pisarad silmis, see on kõige kohutavam üldse, päriselt. Ja nüüd, täpselt eksamipäeva hommikul siis. Helistasin veel emale, et äkki ma ei lähe, ma ei suuda olla. Aga ikka läksin. Mõtlete, et no tohman võta rohtu? Haha, see ei aita, võta palju tahad, ikkagi ei aita. Ma võtsin.
Seljas oli mul tavaline särk, teksad ja mingid suve tuhvlid :D Enne eksamit polnud isegi väikest närviraasukest ka, savi. Taivo tõi mulle nospat ja üllataval kombel eksami algul kõhuvalu väga ei häirinud.
Kes veel ei tea, siis kokku saab saada 100 punkti. 40 punkti lugemistesti eest. 60 punkti kirjandi eest. Kirjandi kirjutamisega pole mul mingisuguseid probleeme. 55-60 punkti tavaliselt. Kui punkte kaotan, siis sisust. Ortograafia on üldiselt maksimum. Lugemistesti kommenteerida ei oska, sest esimese lugemistesti tegin paar nädalat enne eksamit ja punktidele pole seda teinud.
Eksamil saad valida nelja variandi vahel. Keeruline, ei tea ju millist võtta, siis üritad natuke neid küsimusi ja tekste lugeda ja siis lõpuks ikka valid midagi. Võtsin esimese variandi. Teadmiseks veel, et need küsimused ei ole sellised, et "Mis oli selle poisi nimi, kes lõpus surma sai?" ja siis loed ja vastadki " Surma sai Mati". Need küsimused on kohati väga debiilsed. Ei saa täpselt aru, mida nad vastuseks ootavad. Lugemistesti peale läks 2 ja pool tundi. No selle aja sisse läks mul nii mustandi kui ka puhtandi kirjutamine. Siis sõin vahepeal, kõht hakkas tundma andma, võtsin veel nospat. Samal ajal vaatasin, et millise variandi põhjal kirjandi teen. MITTE MINGISUGUST valikut polnud. Kui vanasti oli nii, et oli kümme teemat ja seal oli nii suhteid, keskkonda, ajalugu, kirjandust, majandust, sporti, kultuuri ja igasuguseid erinevaid, siis nüüd olid kõik täielikud humanitaarid. Võtsin neljanda teema. Ma olin taolise teema põhjal varem juba mitu kirjandit teinud, mõlemad peaagu maksimum punktidele. Tahtsin lihtsalt korraks kapis käia ja ühe neist võtta ja ümber kirjutada :D Igaljuhul, ma ei mäletanud enam üldse, et millises kirjandis ma mida ja kuidas täpselt kirjutanud olin. Aga ma nagu jäin nii kinni nendesse oma vanadesse kirjanditesse ja siis hakkasin nagu mingeid lõike kokku panema, et mis meeles oli. Igast ühest midagi, mingi pudru ja kapsad olid nii peas kui paberil. Aga lõpuks sain nagu enamvähem ikka. Hakkasin puhtandit kirjutama. Mina ei tea kuidas see värk nii läks, aga ma jõudsin ainult pisut üle poole ära kirjutada ja kell oli juba neli. TÄIESTI PEKKIS LIHTSALT. Mitmed on üritanud rahustada sellega, et aga mustandilt nad saavad seda lugeda ju. TE POLE MINU MUSTANDEID NÄINUD. Seal pole mingit teksti, seal on mingid poolikud laused, märksõnad, asjad. Ainult mina saan aru mida ma seal teen ja midagi kokku lugeda. Ja siis kui kirjandi ära andsin, siis veel Marks andis ühe kirjandi tagasi, mis viimati tegin. 58 punkti, jess eks. Ja nüüd ma ei teagi mis saab, eile olin ikka päris läbi sellepärast. Ma lootsin saada u 90 puntki. Kirjandi 55-60 ja siis pluss lugemistest 35-40. Aga ma ei kujuta ette mis nüüd saab. Mida ma teen selle 30 punktiga. KUIDAS SAAB NII NOH, ah ma hakkan nutma kohe..

No comments:

Post a Comment