Thursday, May 3

Täna hommikul läksin kooli, bussiga. Kaks esimest tundi tegelesin mataga. Meie koolis toimus täna Teatejooks.  Keiu oli see tädi, kes mikri kaudu  igasugust informatsiooni jagas ja muidu lobises. Naljakas oli vaadata, kuidas inimesed teistest koolidest Keiut uudistasid :D Küll taheti taga pilti teha ja autogrammi rivi oli ka pikk :D Mõned helistasid veel sõbrannadele ka, et KEIU ON SIIN!! Õues oli mega külm, aga ma vaatasin ikka kõik jooksud ära. Meie kooli üheksandikud said esimese koha, tublid. Kui kõik läbi sai, läksime Taivo ja Keiuga Jõhvi, käisime Linnaisas ja siis Mengos. Keiul ja Taivol oli tõsine match, mina vaatasin niisama pealt. Nelja ajal olin kodus ja hakkasin magama. Peale seitset käisin veel väljas. Nüüd olen ilusti kodus, kõht täis, hea olla.





* Mulle ei meeldi jalgpalli mängida.

No comments:

Post a Comment