Wednesday, May 30

Täna oli bioloogia koolieksam. Eile õhtul mõtlesin, et hakkan õppima. Siis Kööbs arvas, et jube õige aeg oleks muusikat üli valjult kuulama hakata. Tema tuba on minu toa all täpselt. No ja siis emaga oli ka palju rääkida. Kell 1 sain magama, aga õppimisest ei midagi :D Täna läksin hommikul kohe kooli.  Õppisin kaks tundi. Kell kümme hakkas eksam. Sain viie, maksimumist jäi 1 punkt puudu. Ma olen bioloogiat ilusti õppinud alati, sellepärast oligi lebo. Eksamit oli aega teha kolm tundi, mul läks 20 minutit :D No see-selleks.
Peale seda olin kodus natuke ja siis läksime Taivo ja Keiuga Jõhvi, nad mängisid piljardit. Siis läksime Narva, kinomäkk. Vaatasime mingit õudukat :D "Tšernobõli päevikud". Tegelt see poldki nii õudne, aga no ikkagi, ma kartsin, Taivo ka :D

Picasasse tuleb vahepeal uusi pilte ka :D
https://picasaweb.google.com/116372957561898715893/May29201203?authkey=Gv1sRgCJ6Fy-Db_NGVsQE

*Teed joon suure koguse suhkruga.

No comments:

Post a Comment