Wednesday, May 23

pantheri seiklused

Ärkasin peale kümmet. Mul oli vaja kooli minna, bioloogia pärast. Ema ega isa kodus polnud ja ei tahtnud kedagi tülitada ka, niisiis mõtlesin, et lähen rattaga. Rattad terve talve keldris olnud ja kummid tühjad. Kuna Panther on tunduvalt vanaaegsem jalgratas, kuid selle eest väga mugav, siis otsustasin sellel kummid täis pumbata. Võtsin julguse kokku ja läksin keldrisse. Üritasin seintest võimalikult kaugel olla ja silmad hoidsin pilukil, et võimalikult vähe neid jubedaid ämblikke näha, kes seinal või laes ripuvad. Meie boksi juurde jõudmiseks pean ma kolm korda lülitit vajutama. Lülitite ümber on ämblikuvõrgud ja ma ei tea mis kõik veel. Sain hakkama, jõudsin enda kuurikesse. Tükk aega uurisin ratast, et ega selle küljes mõni ämblik või võrguke poleks. Siis otsisin suurt pumpa. Selles meie boksis või asjas tuld pole. Ühe elektrilise laternaga näitame valgust, siis natuke midagi näeb.  Viimaks nägin seda pumpa kuskil nurgas asjade all, ühe pika toruga surkisin selle enda juurde ja uurisin, et ega midagi küljes pole, ei olnud, Panin pumba Pantheri korvi ja panin kiiruga ajama sealt keldrist. Tuled jätsin muidugi igal pool põlema, mu närvid olid niigi läbi, hakka veel uuesti oma kätt kuhugi ämbilkuvõrku toppima.
Üritasin siis pumbata. Väljas oli tuul, mul oli lühike lendlev kleit seljas. Läksin tuppa ja vahetasin ära, muidu tagumik paljas. Pumpasin ja pumpasin, aga kummid kohe üldse ei täitunud :D Tundus, et see pump ei sobi sellele käulale. Õde muudkui kaagutas akna peal. Ütles, et tema pumpas väikse pumbaga ja sai täis. Viisin suure pumba tuppa ja tahtsin väikest. Toas seda polnud, järelikult KELDRIS. Läksin jälle keldrisse :D tuled põlesid õnneks. Ei pidanudki kaua otsima, kohe ukse juures pea kohal mingi ääre peal oli see pump. Pumba kõrval oli ämblikuvõrk, kus oli suur valge ämblik :D:D ta polnud mingi tilluke, ta oli tegelt ka ikka mõnusalt huge. Teisel pool pumpa oli tihe võrk, kuid ämblikut näha polnud. Juhe oli koos, mis ma siis nüüd teen?? Mõtlesin, et helistan õele, et tulgu võtku ära. Levi pole seal keldris. Ei viitsinud üles ka kõndida. Leidsin ühe sobivad asja, millega see pump kätte saada ilma, et oma kätt sinna toppima peaks. Kogusin julgust, järsku kuulsin üldse mingeid imelikke samme. Hea et hulluks ei läinud seal. Nüüd tegin ruttu-ruttu, tõmbasin selle pumba kolinaga alla, võtsin kätte ja panin jooksuga minema, ma ei pannud enda keldriustki lukku, rääkimata tulede kustutamisest :D Hakkasin uuesti pumpama, õde tuli ka välja. Algul võtsime selle kõige pealmise korgi maha. Pumpasime, mitte midagi ei muutunud. Siis keerasime ühe asja veel maha ja pumpasime uuesti, SAIME TÄIS!! Ma teadsin, et kui nüüd see pumba ots sealt ventiili pealt ära võtta, siis hakkab susisema ja peab ruttu kinni panema. Ütlesin õele, et kui hakkad pumba otsa ära võtma, siis ütle. Tüüp võttis küljest ära, aga midagi ei öelnud. Kolme sekundiga oli kumm täiesti tühi :D:D Õde läks tuppa. Ma proovisin veel natukene aega, tulutult. Mitu korda veel helistasin isale, isa ei suutnud ära imestada, et kui lambad me oleme ja ütles, et tuleb kohe koju. Läksin tuppa, rattas jäi minust sinna õue vedelema, kummid tühjemad, kui nad algul olid :D Mitu korda lendas Panther tuulega külili ka. Isa tuli koju, tõi palju mureleid ja maasikaid, pumpas kummid täis. Aga isa tuli ju koju, seega ma ei pidanud rattaga minema ja isa viis mu kooli :D Panther on siiani ilusti maja ees. Voka võlu, vedelegu kolm päeva seal õues, keegi ei võta. Sülitasin nüüd kolm korda üle vasaku õla.. :D

* Ma ei oska rattakummi täis pumbata.

2 comments: