Wednesday, May 16

Ma ei tea kas keegi ootas või mitte, aga Venemaa reisist ma rääkida ei viitsi. Igaljuhul, laupäeva õhtul, kui koju jõudsin, hakkasin kohe magama. Seda mida ma pühapäeval tegin, ei mäleta. Esmaspäevast ja teisipäevast ma ka mõelda ei jaksa. Täna hommikul käisin korraks koolis. Siis läksime Taivo poole. Molutasime niisama, käisime Jõhvis, ostsime ribisid ja grillisime. Kella kaheks läksime kooli, et Pentli juures veidike matat teha. Ribisid jäi täiega üle, panin karpi, et kaasa võtta ja siis süüa neid koolis. Tulin autost välja, mul oli nii palju asju käes ja siis ribikarp kukkus maha. Kaas lahti ja ribid asfaltil :D Panin ruttu karpi tagasi. Pentli juures tegin karbi lahti ja polnud neil häda midagi, pistsime Pentliga kahepeale nahka kõik :D Viie ajal käisin jooksmas ja jõukas. Nüüd natukene aega tagasi käisime Taivoga Jõhvis Selveris ja Aromas ning nüüd oleme minu juures, passime.

* Mu lemmik näts on Orbit white fruit.

No comments:

Post a Comment