Sunday, May 27

Neljapäeva hommikul läksime Taivo vanematega Tallinna. Taivo sai ülikonna. Me Taivoga jäime Gerttu-Keithi poole ööseks, reedel nelja ajal tulime kõik koos koju. Tegime sauna särkivärki. Õhtul rääkisime Muriga minu pool juttu. Laupäeval olin Toilas. Grillisime ja ma ei mäletagi mis veel. Õhtul vaatasime Eurovisiooni. Täna olen suht niisama olnud.

Mul oli vaja igasugu asju osta, aga mitte midagi ei saanud, tühjus.

 Lühkarid, Stradivarius 26€


Sain niisama, Gerttu andis mulle.



Teate, tegelikult on ikka päris jamasti selle mata eksamiga. Vaadake teises pooles on kaks 20 punkti ülesannet, aga sa pead valima, et kumma teed ja selle ül numbri ühte kasti kirjutama. Paar päeva tagasi tuli meelde, et ma ei kirjutanud. Tavaliselt on riigieksamitel nii, et kui midagi sellist tegemata jätad, saad automaatselt null punkti. Mõtlesin, et äkki seal ikka kuidagi teevad nii, et vaatavad millist ülesannet ma lahendasin ja siis ikka annavad punktid ära. Uurisin seda asja, ei vaata ega anna nad midagi. Täiesti pekkis, ma ei taha neid eksamitulemusi teada, tegelt ka :D Tra mida ma teen selle 50 punktiga seal matas, NIII NIII FAKING MASENDAV!!!!!

* Ma üldse ei tea mida kirjutada, sest iga mõte mis pähe tuleb, tundub nagu ma oleksin seda siia kirjutanud. 

No comments:

Post a Comment