Tuesday, September 20

Eile õhtul oli plaan täna mitte kooli minna. No täpsemalt peale esimest tundi ehk matemaatikat koju minna. Pidime isaga seenele minema, aga kuna hommikul ladistas meeletult vihma, siis otsustasime mitte minna. Vihm jäi üsna pea järgi ja isa läks seenele, kuid ma olin juba kooliga harjunud ega viitsinud ära minna. Toila poest sain hallitanud kohupiima saiakesi. Pool sõin ära, siis sain alles aru :D Vastik, mul on siiani see maik suus.
Peale kooli käisime Krissuga sanakas smegmavees suplemas. Peale seda käisin Evelini uut autot vaatamas, väga uhke, tõesti. Uhkem kui esialgu paistab. Sõin kooki, rääkisin juttu ja siis tulin koju. Nüüd ma istun ja "naudin" külma tuba.


*Mu lemmik värvid on must, hall, lilla, pruun. Ja just täpselt sellises järjestuses.

No comments:

Post a Comment