Friday, September 23

Istun magava Muri selja peal ja jutustan teile veidikene tänasest päevast. Tulin Tartu Murile ja Vikile külla. Muri emal oli autos vaba koht ja kasutasin kohe juhust. Natuke peale kuute olime Tartus, auto oli Murile ja Vikile mõeldud staffi täis. Me tõstsime kõik kotid trepikoja ette, katusekese alla. Ma panin kogematta terve kuhja välisukse ette. Ma  ei saanud aru, et see uks on :D Aga üks poiss tuli just, vaatas mulle jumala imelikult ja küsiva pilguga otsa. Ma kõndisin lihtsalt eemale. See tüüp ei öelnud mitte midagi :D Muri ema tuli siis sinna ukse juurde ja ütles, kle Merke sa panid kõik asjad ukse ette ju :D Väga feil, see poiss lihtsalt passis seal, ei saanud sisse. No tõstsime oma kodinad ümber. Natuke aega olime MuriViki pool, siis läksime kogudusse "Elu Sõna". Seal oli noortekas, mitte see asutus :D Aga nagu noorte värk ehk noortekas. Seal oli väga chill, teistmoodi ja tore. Üheksa aeg käisime kodus, mul olid liiga õhukesed riided. Siis läksime linnapeale, jalutasime igalpool ringi. Lõpuks hakkas külm ja tulime koju ära. Bussis kohtasime "toredaid" venelasi. ULME lihtsalt. Ma ei kirjuta siia, ei taha ropendada :D Tulime koju ja vedeleme niisama.
Muril ja Vikil on kummalgi ühene voodi, mis on väga kitsas. Ma võtsin täispumbatava selle sinise madratsi kaasa, mis on muide Kertu oma. Aga pumpa mul pole. Muril ja Vikil ka pole :D Hakkasin seda täis puhkuma, puhkusin ja puhkusin aga see polnud millimeetrit ka suurenenud :D Ja nüüd me hakkame Muriga ta imepisikeses voodis kahekesi magama. Ma olen jumala õnnelik, aga Muri pole sugugi rahul :D Tegin Murile massaži. Üpris võimatu, kuna tüübil on igaltpoolt kõdi. See kreem mis talle seljale panin on mul nüüd kõik suus millegipärast :D ja õhetab.

- Mulle meeldib kollase korgiga nestea rohkem, kui roosa korgiga.

No comments:

Post a Comment