Friday, September 2

Kahtlemata on kool mõnus.

Meil on uus vene keele õpetaja. Tund temaga on hoopis midagi muud, kui me harjunud oleme. Kuigi õppimine Kreegimetsaga väga efektiivne polnud, olin ma rahul. Hinded olid täpselt sellised, kui palju ise õppisid. Ma õppisin venkus alati kõik ära ja töö oli ka täpselt selline, oligi viis olemas. Ta ei soperdanud ega pannud mingit muud võõrast kraami töösse, alati see mida kordasime oli ka töös, imelihtne. See oli muidugi jama, et kui oli näiteks ilma teema, siis ta arutles eesti keeles 30 minutit järjest looduskatastroofide üle, mis parasjagu maailmas on jne :D Hästi palju tegeleti ebavajalikuga ja 15 minutit tegeleti mingil määral asjaga ka. Uus õpetaja on meil Maria (vist). Tegelikult meil oli ju temaga täna alles esimene tund, aga mingisugused järeldused saab teha. Eesti keeles ta meiega suurt ei räägi, ta hästi vist ei oskagi. Lasi meil kohe üsna kahtlastel teemadel esseed teha ja selline tõsine tegutsemine käis ikka. Et jah, ta on väga teistmoodi, nii tõsine ja selline jube ning karmi välimusega :D Iseenesest mulle see variant sobib väga, et me suhtleme ja teeme kõike vene keeles ja terve tund toimub õppimine. Eks peale esimest tööd on pilt temast selge. Ma loodan, et tema pole see, kes meie mitte just kõige paremat seisu ei mõista ja töösse iseenesest mõistetavalt igasuguseid muid venekeelseid sõnu laob ja kõik arusaamatuks teeb.


Üks poiss sheeris mõni aeg tagasi. Täna tuli meelde jälle, jagan teiega ka. Bass põhja, vol põhja ja ENJOYYYY!!!


No comments:

Post a Comment