Wednesday, September 28

TAIVOL ON TÄNA SÜNNIPÄEV!!!!!!!!

Koolis oli lebo, kõigest kuus tundi. Peale kooli tulin koju ja hakkasin koristama, koristasin umbes kella kuueni oma tuba. Kella kuueks läksin anksi. Seal samas ruumis, kus muidu meie võimlemine oli, on nüüd Pungasega tantsimine. Arvasin, et mingisugune normaalne tants. RAHVATANTS, tüdrukutega. WTF. Rahavatants on ilus siis, kui on poisitüdrukupaarid ja profesionaalne tegelemine. Nii, et iga üks vehib oma suunas ja no "enamvähem", väga mõttetu vaadata. See peab tõesti ideaalne olema. Kuigi võimlemises oli omaette kaader koos, oli seal kuidagi rahulikum ja sõbralikum õhkkond. Hetkel jääb selline mulje, et üks staarim kui teine. Aga eks näis, algus alles. Varsti käin Toilas, Taivo sünnipäeva puhul istume natukene.

FEEL SO CLOSE ja tuju no hea.

*Mulle meeldib väga raamatuid lugeda. Ma loen kõike. Kui juba alustasin lugemist, aga tuleb välja, et pole päris minu maitse, siis loen ikkagi lõpuni. Ma leian igas raamatus midagi õptelikku ja iga raamat annab mulle midagi juurde. Meeldib võtta mõni kirjanik ning umbes 4-5 tema teost ära lugeda ja siis järgmine.

No comments:

Post a Comment