Monday, September 19

Sain täna peaaegu pool viis koolist koju. 8 tundi + muusikakool. Mu jalal ei lähe üldse hästi. Mulle meeldib, et on sügis.
 Oi kuidas ma armastan elada, fucking hea. Kas te ei mõtle vahel, et kuidas teil vedanud on, et teil on võimalus elada, kõike seda head ja halba kogeda, mida maailmal pakkuda on. Naerda, nutta, armastada, vihata JNE. Öeldakse, et see meile tuttav inimkeha kahest august välja piilumise etapp on kõige hullem, mida meie hing läbima peab. Huvitav, millised need teised etapid siis veel on? Mulle igaljuhul meeldib, ma olen väga rahul, fantastiline. Olen ülimalt õnnelik, et ma saan olla kes ma olen. Kindlasti saad sina ka öelda, et sa oleksid paljust ilma jäänud, kui sa ei elaks seda elu, mida sa praegu elad. Ükskõik kui sitt sulle see hetkel ka ei tunduks, sa naudid seda siiski.

Ootan nädalavahetust!!!

*Olen kristlane. 

No comments:

Post a Comment