Sunday, September 11

Nädalavahtus möödus väga rahulikult. Eile hommikul vastu aknalauda peksva valju vihmakrabina peale ärgates arvasin, et laupäev niiviisi voodis vedeledes ka möödub. Kuid õige pea tuli päike välja ja ilm läks megamõnusaks. Hüppasime Taivoga panthri ja maxxi selga ja läksime Voka vahele tiirutama. Käisime poes, ostsime saia. Seejärel suundusime tiigi äärde ja hakkasime parte toitma. Sai oli nii värske ja pehme, et pool sõime vist ise ära :D Partidel ja endil kõhud täis, otsustasime Jossi juude vändata. Jäime sinna kauemaks. Mängisime Liisuga ja Joosep tegi meile pasta bologneset, nii hea on küla peal söömas käia. 7 ajal läksime parmukale. Tšillisime seal mõna aega ja siis läksime Miku, Jossi ja Taivoga supikasse. Ülejäänud, nii vähe kui neid seal ka oli, läksid koju. Seejärel läksime Taivo poole, poisid vaatasid korvpalli, ma olin arvutis. Peale 1 tuli meelde, et oleks aeg magama minna. Enda peale olen üpris kuri, et sellisel kella ajal magama läksin. Tulemus on käes, ärkasin peale 12. Hakkasime matat tegema, vahepeal tulime minu poole ja tegime matat edasi. Kokku tegime matat umbes 6-7 tundi :D:D:D Nii palju ülesandeid oli lihtsalt :D

Iga postituse lõppu lisan mingisuguse fakti endast!
FAKTINURK: Ma magan maksimum ühe padjaga, mis on täielik liistakas. Kõige parem on, kui patja polegi.

No comments:

Post a Comment