Monday, April 19

123

Reedel läksime siis Taivo juurde. Aitasin Annil õhupalle pumbata ja lauda katta, tal oli suurte inimestega sünnipäeva pidu. Taivoga sõime-jõime ka veids, aga ööseks läksime minu juurde, kuna mul pold nkn kedagi. No Meerit ja Krissut ei pea lugema:D

Laupäeval ärgates oli "tore" üllatus. Mu kruk ja nina ja kõik muu oli halvas seisus. Läksime juba pool 9 kooli. Proov ei tulnud üldse välja :D Nii kaua aega oli, et läksime Taivo juurde, kuulasime peo muljeid ja hiljem kooli tagasi. Siiski esinesime. Ega kiita pole, aga no teise koha saime :D Ideaalkosmeetika 150.- kinkekaart. Keith tegi video, NII NÕME :D Pärast laulukat käisime Anni, Gerttu, Evelini, Keithi ja Taivoga Jõhvis. Bauhofis ja toidupoes, TAIVO ON VÕIMATU, siuke latatara ja tola. Hiljem tegime Taivo juures aiatöid ja grillisime, taas jäime minu juurde ööseks.

Pühapäeval kell 1 hakkas sanakas Anni laste pidu :D Oi, see oli tore :D Üks ropsis seal kõik täis ja no need väiksed on siukse jutuga, et ei ole sõnu. Johanna sai ikka MEELETULT neid kodinaid, pärast kodus vahtisime neid :D Käisime Gerdi ja Taivoga taarat viimas!!!, Jõhvis. Jäime taas minu juurde ööseks :D

No comments:

Post a Comment