Monday, April 26

Fine

Koolis polnud jälle mitte midagi meeldejäävat. Vb ainutl see, et makarontsikuid anti täna ilma selle ligase kastmeta, edusammud :D
Peale kooli läksime Taivo juurde, ta võttis trenni asjad. Pidime jooksma ja jõukasse minema. Tulime minu juurde, pakkisin ka asjad kokku. Siis aga Taivo viskas pikali no ja ma ka siis. Lõpuks oli nii, et jäime magama :D:D magasime kaua. Kui ärkasime, oli kell suht palju ja ma leidsin, et me ei jõuaks pärast matat õppida. Ei läinudki trenni :D Läksime poodi, Taivo avastas koridoris mu ratta ja tassis kaasa selle. Poes ostsime cocat no ja muud säärast :D Koduteel tahtis Taivo ojakest vaadata ja siis üldse jalutama vms minna :D Käisime anksis, ainult Joss oli seal. Siis läksime tamme juurest üles mäele, sealt bussika juurde, poodi jälle ja siis Konju :D Emme ja Heidi riisusid, me niisama hullasime Bobiga ja kolasime ringi. Pärast sõitsime tagasi. Ühe rattaga :D Meil sai nii kildu :D kord vedas tema mind ja siis mina teda. Hea et me elusalt koju jõudsime. :D Minu juures puhkasime veidsa ja siis hakkasime õppima. No tähendab mina hakkasin õpetama ja ta Taivo õppima. Ja lõpuks ta kadus kah.
Muud ei ole kui Taivo, Taivo, Taivo. :D:D:D Aga no, ta ongi ju mu elu ! (L)

No comments:

Post a Comment