Thursday, April 29

Mul on nii raske, nii paha. Igal hommikul ärkan ja mõtlen, et täna söön normaalseid asju ja normaalsetes kogustest. Sellest ei tule mitte midagi välja. Ma muidu saan kõigega hakkama, mul on tahtmist ja püsiviust, aga kuidas ma sellist asja ei suuda kontrollida. Ühesõnaga, me käisime Keiu, Asko, Harri ja Kädega Narvas mäkis. Big Mac eine ja mingi jäätisre värk. Millleeeeeks no ? :D Samas, kui hästi järele mõelda, siis POHHUI ju... :D Muide, peale kooli viis Käde emps meid Aromasse, kus panime nuudleid ja kana, no nii hea. :D
Täna oli koolis võrratu päev. Meid oli jälle vähe ju. Enamustest tundides istusime Nelega ja Anna meie läheduses. Nii hea oli õppida, tegime kõike koos. Ma viitsisin isegi geos end liigutada, uskumatu :D
Väljas on tõsine sügis, ma niiiiiii ootan, suve, päikest, randa ja viina tahaks ka juba. :D Kädelt tulevad need pahad mõtted :S :D, ta ise muidugi "ei" joo. Aga seda usume me ju kõik.
Poisid võiksid sinan metsa veel nädalaks jääda. Ega ma ei teagi kuidas neil seal on. Täna kuulin kuidas sõbrad olid telefonis suhelnud, et villid ja ma ei tea mis veel. Aga ise pole midagi kuulnud. Tahan nv-d, tahan vanaema juurde.

No comments:

Post a Comment