Sunday, April 11

Aeg on raha!

6 päeva pärast on lauluvõistlus. Me pole koos bändiga proovigi teinud. Aga ehk homme koolis klassijuhatja tunni-ajal õnnestub. Nelega kahekesi oleme teinud. Algul ei olnudki nii hull, aga nüüd on pagana raskeks muutunud see laul. Mis kõige hullem, ma olen jumala haige. Mu kurk on nii läbi ja ninaga ka täiesti jama. Kord on nii-nii kinni ja siis jälle jookseb nagu kraanist. Ma ei tea mis saab. Homme ma väga lõõritama ei hakka, paneme trummid ja bassi vähemalt paika ja eks siis näib.
Ja see pole veel kõik, päris paljudel migni imelik arusaam jäänud, et meil ongi selline tegutsev bänd :D Niisiis Karjuhin tegi ettepaneku, et loeksin 12dike lõpukellal luuletust, no olin nõus. Järgmine päev kui mulle ja Taivole korraga peale sattus tuli juba lagedale uue ideega. Nimelt arvas ta, et me võiks "bändiga" midagi esitada.. no me Taivoga olime nõus. Küll see siis kiitis et oi nii tublid ja blabla, nagu ta ikka :D See lõpukell on juba 21 aprill vms. enne seda lauluvõistlus. Mul pole seegi laul selge ja me peaks midagi uut tegema juba. Nelel on vist üldse väga täbar olukord. Tal on koguaeg vaja kuskil käia ja teha ja kõik tahavad temast midagi, kahju temast kohe. Aga võibolla esitame seda "Hands on me" lõpukellal ka, siis vähem sebimist.
MIS SAAB, MIS SAAB?

No comments:

Post a Comment