Friday, April 30

anal

Eile tegin ettepaneku, et teeme ühte katset. Ütlesin Kuksile mis vaja. Kuna ma ei läinud otse kodust kooli, palusin Nelel kaks muna võtta :D Tegime siis esimese tunni ajal. Füsa oli meil tegelikult ja ma tegin KT-d ka samal ajal, mille saingi viie. Vesinikkloriidhappega tegime seda katset. Õpetaja oli lämbumas seal kuan see ju nii aurab ja siis igast pulli sai :D Esimese muna otsustasime liiga vara välja tõsta, peale pesemist selgus, et kogu koor polnud siiski veel kadunud. Teise munaga aga lasime liiga kaua olla :D Ma ei teadnudki kaua peab hoidma ja üldse mitme protsendiline see hape peab olema. Me panime otse purgist, rämedalt kanget. Aga vb oleks pidand lahustama. Aga no huvitav oli ikka. Üleüldse oli tundides muidugi jälle nii hea. Musas sain kaa viie. Igal pool oli okei, ainult inka oli nii jama. Tüüp ei võta edasi... siis lihtsalt passime. Andis mingit väga mõttetut sõna asja teha, millele kulus pea terve tund. Aliast, mida meile viiamsel ajal nii mägnida meeldib, me mängida ei saanudki. Meil oli viis tundi, peale seda tulime Annaga koju.
Marilinil nagu muidu seda tahtejõudu jätkub, ag seal kus oleks kõige rohkem vaja, seal ta lihtsalt ei suuda. Cmn. Folfi üle sai ka täna veidsa nalja visata :D Romet istus seal alla ja siis ma ütlesin Murile, et tule ära, halb aura jne :D
Pean koristama hakkama, sest Tln-a vanaeam tuleb.
Mitu päeva kodused virisevad, et ma prügimaja võtme välja ilmutaks. Kuskil peab see olema, aga MA EI TEA. Ma suht otsisin oma toas kõik läbi. Üks võimalus on see ka ,et võti on Taivo mersus.
Trenni tahaks ka täna.

No comments:

Post a Comment