Friday, April 16

REPLAY!

Pagan küll, meie vanusegrupis 14-17 on KOLM, KOLM, KOOLLMM lauljat :D, no miks nii vähe.. jama on ju nii :D ei saagi kuulata. Mina, Keiu Lindeburg ja Keiu Simm. Eile tegime peale Vallimäe sünnipäeva proovi. Luuletuse lugemine läks hästi. 6 paiku tõi Taivo mind koju. Pidin kingituse võtma ja Anni juude minema, aga mul oli kohutavalt paha tuju ja pea valutas ja igatepidi paha, ma ei tahtnud mitte kusagile minna. Siis läkseme Taivoga sellepärast tülli ka veel. Andsin kingituse, Taivo viis ära. Ja ma lihtsalt ei läinudki nagu lapsele õnne soovima. Taivo ema oli veel öelnud midagi, et miks ta ei tuld kui kutsuti ja blabla, ups. Ja tuju läks aina halvemaks, proovisin magama jääda, ema lohutas :D Ma ei tea isegi milles point oli, aga vahest on halb päev :D Taivo käis tantsimas, ROLLERIGA LÄKS, pärast viis Kripsi Toila ja sõitis tagasi, minujuurde. Ja kuna see oli nii ootamatu, et ta tuli, siis läks mu tuju kohe-kohe paremaks. Vedelesime ja rääkisime juttu, kunagi tegi vehkat ka. Kell 23.00 jäin magama juba.


Kuna tehnika on nkn üleval, sisi tegime vahetunnis ka veids proovi. Esimese korraga läks Taivol väga sassi :D, väga halb, kui ta homme ka nii teeb :D

Meil käisid koolis rääkimas Jüri Ratas ja siis veel mingi tüüp Keskerakonnast :D Väga huvitav oli, aga OI kudias ma oleks tahtnud vastu vaielda. Aga üldiselt, meile vist üritati rämedat ajupesu teha, et me ikka valimisikka jõudes vasakparteisi pooldaks. Ülistas seal Edgarit meile ja :D Õnneks mul oma vaated ja suhtumine olemas.


Taivo tõi mu koju, ise läks autokooli, nüüd ootan teda, siis teeme midagi :)

No comments:

Post a Comment