Wednesday, April 28

BURGER

Hommikul nägin korraks veel Taivot. Hästi korraks. Koolis oli väga mõttetu. Mingi 7mekesi olime vist. Tundides passisime tühja, kuna meid nii palju puudu ja siis õpetajad ei taha edasi võtta. Krt mul kopp ees, koguaeg lükatakse mingite tantsijate või hui teab kelle pärast töid edasi. Perse ja nüüd lihtsalt kolm päeva me ei õpi midagi. Putsi minu asi on, et nad KESET NÄDALAT kuhugi metsa lähvad v? Nii hea, et ma seal riigikaitsest ära tulin. Nad nagu nädalavahetusel ei võinud minna v?Ja veel KOLM päeva, eelmineaasta käidi kaks. Täis lambad no. Inkas pold õpsigi, pidime mingeid ristsõnu tegema, millest me ei saanud midagi aru. Hakkasime aliast mängima, see oli huvitav :D Perekonnaõpetuses olime väliklassis, Maire rääkis meile oma elust ja üldse arutasime igast asju, see oli päris huvitav. Peale kuuendat tuli Meeri järgi, ma ei viitsind rohkem passida lihtsalt. Kodus magasin, midagi ei viitsind teha lihtsalt. Õhtu poole läksime Rentsiga jooksma, tegime statkal ka särkev-värke korralikult ja siis jõusaal. Kertu ja Riho olid ka seal. Rääkisime juttu ja särki-värki :D Käisin pesemas ja nüüd istun niisama. Igav on. Hiljem hakkan vene keelt õppima ja füsa töö üritan ka homme järgi teha. AA, muide nägin oma faking mata tööd siis. TA ON TÄIS TILL! mul pole sõnu. Vead olid siis siuksed et lahendasin kogu asja ära ja sain et tan45. no panin ruutjuur3/3. aga no miinus pidi ka ees olema. okei. ja siis üks mingi murrukese viga oli veel, lihtsalt kerge hooletus, olin vastuse valesti maha krijutanud aga ül oli õige. Valus munn, ma ei saa üle. Ma ei ütle tere ka enam talle. Mis see temas asi on, kellega ma olen vms :D Pean talt nõusolekut küsima v, tahab ise mulle meest valida v. ÕÕH lihtsalt.

LEIDSIN SOBIVA PILDI KA!!! LOODAN ET MEELDIB!!!!

No comments:

Post a Comment