Tuesday, April 13

Ordinary Day.

Uudiseid polegi. Koolis ainult neli tundi, nagu ikka teisipäeviti. Taivo lasi koodi jälle neljast järgmisest tunnist, läksime Voka. 14:45 bussiga sõitsime Jõhvi. Taivo tegi midagi tõsiselt MEELETUT, ta sõitis bussiga. Talle ei meeldi ju, ta kardab :D Tüüp vingus ja virises jälle igasse poodi sisenedes. Ma otsisin Annile kingitust. Kuna Johanna paneb kõik kleepsud toauksele, niisis mõtlesin, et võiks talle kleepsualbumi ja kleepse kinkida. Värvida meeldib talle ka tohutult, eriti printsessi või barbi huuli, silmi, kõrvaõngaid ja väiskeid asju.. õigemini ainult neid ta värvibki :D Aga mul meenab enda puhul sama asi. Niisiis värviraamatuid vaatasin ka. Raamatupoest leidsin Hello Kitty raamatu, kus olid kleepsud ka sees. Barbie oma oli ka, seal ka kleepsud. ma ei ostnud kohe, mõtlesin, et kolan veel ringi. Käisime igasugustes poodides, huvitavaid asju oli :D aga mitte Johannale.lõpuks nägin ühe karbi peal printsesse, kelle pusle ja pildiklotsid Johannal on. See oli domino, ma võtsin selle ära. Ema vahepeal helistas, et ta ostis päeval kleepse ja albumi, nii et oligi korras. Käisime taivoga Peetri Pitsas, phmtselt nii tülli läksime, sest me sööme nii erinevaid asju :D, aga no ilma suurema jonni ja tahtmiseta jäin mina peale. Siis kõmpisime mu ema tööjuurde ja tulime koju lõpuks. Siis otsustasime rattaga sõitma minna. Nii nuss, mul kummid tühjad ja blabla, Konjus ajasime asjad korda, tiirutasime Konjus, Vokas, Toilas jne. Toilas vaatasime skeidis teisi ning pargis isusime pingil ja rääkisime juttu ja viimaks saatis ta mind koju ja pani ise Toila poole. kuni Oruni lõbustasin teda telefonis :D, Aa, Taivo juures käisime ka, Anni kutsus pika läägimisega( tal ei tulnud sõnad ja kuupäevad meelde :D) mind neljapäeval tordile ja laupäeval sanakasse peole :D, mina, Taivo, Keith ja Gerttu peame neid väiksed seal vist lõbustama, nägusi joonistama või misiganes :D tore ju :D lapsed on lahedad.

Nüüd pean ma hakkama õppima, NII PALJU ON VAJA JÄRGI TEHA. Homme üritan oma vene keele ära teha, rõve ihtsalt. Taivo sai saksa kuulamise nelja ja sõnad viie, uskumatu.Tubli. Tal oli hinne kahe ja kolme vahel, eks see pani pingutama.



JA ISSIL ON TÄNA SÜNNIPÄEV!!! reedel võtame :D musimusi

No comments:

Post a Comment